.

Jag är så less på att flyttad omrking för andras, orkar inte planera flera månder framåt för jag vet verkligen inte hur något kommer vara och jag vet inte om jag kommer vara lättad och glad eller må allmänt skit. Jag är så sjukt glad att jag har Erika förtillfället som kommer med dem bästa orden och faktiskt frågar hur det är med mig medans andra slänger ut ord som gör en både räddare och mer ledsen och trots att det mycket möjligt stämmer så är det verkligen inte sånt man vill höra när en nära släkting har blivit sjuk.
Nej nu ska jag sova bort det här ska försöka ta igen mina nio timmar sömn som jag fått denna vecka och njuta av min långa sovmorgon och sedan ta en morgon promenad och röka upp mitt femte paket denna vecka. God natt.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Tack snälla. Hoppas du får en fin Söndag, glömt inte att lägga till mig på blogloving om du gillar bloggen. KRAM

2012-01-29 @ 13:06:52
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0