And i plan to be forgotten when i´m gone

Går dagen bestod av en massa utkläda männsikor, Theo i nät strumpbyxor, tre brudar som björn liggan, Samuel hade peruk som skägg och en massa annat sött. Resten var nog bara att en fick åka till Akuten och sy ett par stygn men annars var allt helt underbart roligt, Mathias Winnersson var snällaste människan i Norrtälje, Lisa körde med alla killar ut på altanen, Sofie var galnast trotas att hon drukigt minst, Kevin försökte supa min katt under bordet. En helt perfekt kväll helt enkelt.

Denna dag har gått åt att städa huset, jag och Emma tog våra röda cyklar runt hela stan och möte upp Märta och Eve och tog en väl förtjänt måltid på Macdonken och sedan cyklade vi och satte oss i parken i den sköna solen.


Kommentarer
Postat av: sofie

fattar inte hur jag kunde vara så galen utan en droppe alkohol! men jag hade jäääättekul Sofia! du och jag kör på en fika i veckan tycker jag!

2011-04-17 @ 17:56:05
URL: http://sofielehtisalo.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0