You desired my attention but denied my affections

Hellu vilken dag det blev i går först va man i skolan och hade avslutning och sa hejdå till klassen. Sen gick jag hem och då ringer min mormor och kommer med ett förslag att hon skulle skjutsa ut mig till stallet å att jag skulle mockao och borsta av striken, och sen skulle vi hämta upp små kusinerna och baka pepparkakor.
Så runt fyra tiden kom hon och hämtade mig så åkte vi t men när vi skulle hem igen så fick hon sladd på bilden så åkte rätt ner i diket och blev fast där, och det tog ngefär två timmar innan vi kom loss så blev ute i kylan ett bra tag vilket gjorde att jag är förkyld nu :P Ska slänga i mig mat nu så kanske jag mår bättre för jag måste städa mitt rum till på fredag och slå in en massa julklappar så kommer stanna inne i värmen hela dagen har ingen större lust att gå ut i 17- grader :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0