2010 är snart över och jag tar 2011 med motto Lev nätterna som en gris och lev dagarna som en hund.

Får väl säga att 2010 var året jag började leva, blev en stor förändring efter flytten in till Norrtälje som gjorde att ag har träffat mycket trevligt folk och lärt känna en massa bättre. Jag ser 2010 bara positivit med en underbar sista termin med 9D med en bal som jag aldrig kommer glömma och en sorlig skolavslutning och sedan en underbar sommar som spenderades mest med några underbara tjejer som jag har kommit sjukt när och är några av dem finaste vännerna jag har. Jag välkomnar 2011 med kärlek och en stor förväntan om en grym sommar och en fin tid i klassen och spenadera en massa tid med mina vänner :) Gott Nytt år jag tänker fira nyår stort i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0