Och inga tårar på min kind Tack hej, fuck dig Jag har fått nog

Här sitter jag med näsblod och hostar lungorna av mig x) Förkyld IGEN väldigt roligt :P Jag har inte gjort så mycket det dem här dagarna, var i stockholm men mammi i måndags och shoppade lite för myclet kläder på mellandags rean har kläder så det räcker nu eller för ett litet tag i alla fall ;) och igår åkte jag till tandläkarn och var där i mindre än tio minuter kul när det tar cirka en och en halv timme att åka dit (Y) Och sen gjorde jag om mitt rum igen för sjunde gången sen jag fick det :P Men ska ställe tillbaka allt igen blev inge bra :) Ha det bra i alla ihop jag kommer inte orka blogg så mycket på ett tag så vi hörs när vi hörs :)

Mellandags rea :D



En lång kjol, en svart maxikläning oh ett par harembyxer och några tjocka tröjor men dem vill inte bli bra på bild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0