kyssar i soluppgången

I Lördags kväll blev det en sån där riktigt perfekt spotan kväll. Drog hem till fina Johanna på lite förkrök och drack vin och smått kejderökte och tog igen en massa skit. Sedan fick man i sig lite shots och sen var tanten redo för utgång. Uppe på Mobergs bland allt folk hittade jag min bästa fest kompis Grönan bestämde att vi skulle festa hela kvällen tillsamans tog i hand och Fuckade ur till det Det vet du och hade nog den roligaste kvällen på väldigt länge och vid sex slocknade jag till slut i min säng för att gå upp vid nio och jobba men jag satte mig på bussen till stan och jobba med en extrem huvudvärk och lagom snurrig men var så glad i alla fall.
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0