Just keep swiming

Hej ni vet när man sitter och små garvar för sig själv när man ser en gamling som smsar jätte sakta med en knapptelefon. dom senaste dagarna har det varit jag för första gången på fem år använder jag en gammal sony ericsson och som jag håller på att avlider. men på onsdag kan jag pinsamt nog känna mig hel igen när jag hämtar min iphone som blivit lagade. 
 
Förutom mobil problem så rullar väl livet på jag var på praktik förra veckan skulle vart i tre veckor till men som vanligt ska det alltid bli problem för mig så nu blir det tre veckor i skolan i stället. känner att jag heller är här en att vara på det där företaget.
Om 17 dagar så sitter vi nu på plannet till London vill bara hoppa av gläjde åt den tanken det kommer bli så satans kul och jag kommer åka med bästa sällskapet man kan tänka sig. Skulle göra allt för att sitta på en pub och dricka en bärs nu men som sagt bara 17 dagar kvar!!! AHHHH!!!!!!
 
Har även en plan för att fördriva dessa veckor kvar i skolan till att för en gång skulle vara jobbigt aktiv på denna blogg!!! så watch out bröder!!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

17 JÄVLA DAGAR!!!!! HELT SJUKT<3

2013-03-15 @ 19:45:02
URL: http://saiv.blogg.se
Postat av: SWAGMASTER

UPPDATERA DÅ FÖRFAN

2013-03-29 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0