Latching on to you

Heje!!! ännu en vecka lider mot sitt slut och av nån andelning så känns det som denna har vart väldigt lång men väldigt bra. Denna vecka har kommit med en efterskolan plugg kväll då några av oss satt kvar i skolan och gjorde klart grejer och käkade middag sent efter alla andra gått hem. Har käkat middag på G och sedan vart på bio med modern min. jag har käkat sen lunch på kina krogen med Ztina där vi sedan satt i två timmar och drog igenom allt. Jag och Julia kom till skolan en av dagarna i nästan exakt liknande kläder. Har vart på en jätte lång promenad i kylan med extrabrorsan. Jag blev hemma i fredags pågrund av en lång natt utan sömn och mycket ångest och oro i kroppen så ville mamma att jag skulle stanna hemma så det ända jag gjorde under dagen var att gå en promenad genom staden som är så himla vacker när det är 15- och sol. Jag spenderade fredags kvällen med mina BBs ute hos Sara men råkade dock somna när vi kollade på film så var nog ett fruktansvärt tråkigt sällskap, trodde jag skulle dö när man gick ut och rökte i 25-, jag jobbade hela lördagen och denna dag har jag för första gången på flera veckor spenderat åt att äta chips och dricka cola framför tvn hela dagen och gud så värt det var. 
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0