MY

tjena alla människor där ute!!! jag njuter förtillfället av ett behövligt lov som är uppbokat från i fredags tills på söndag och jag har det så bra. fredag började med att jag och Sofia drog runt i staden och hamnade hemma hos Ivars på ett kopp kaffe och ett glas vin och bara myste. sedan möte vi upp Mattey och Linnea och hamnade på Åtellet tills vi drog hem sent på kvällen. Lördagen bestod av att Bordern och Lisa fisa flyttade in alla sina grejer och bosate sig här igen för en månad framåt och jag smet upp till Matte i flyttkaoset. kvällen bestod av en sjukt god middag och underbart sällskap hemma hos Erika och jag skrattade tills magen gjorde ont med Hanna ute på trappen. Sedan fankades det fest hos Qvarten där en massa fint folk samlats och vi drack shotar och rökte på hans lilla mini balkong. Vid tre somnade jag yr och lycklig men förvänatade mig en jobbig bakfylla på jobbet.
 
men ibland har man tur och jag vaknade med lite huvudvärk och små trött men inge mer så jag skuttade nästan fram till bussen och drog igenom en himla rolig dag på jobbet. Natten gick åt till att kolla på oscars galan och vid halv sju på morgonen somnade jag helt utslagen. Måndagen gick åt att snytta mig en gång i minuten och nästintill hosta sönder mina lungor då en satans förkyldning kom för att försöka förstöra mitt lov men jag tog mig ner på stan och mötte upp Ivar och My på en kaffe och cigg i solen. Idag har jag jobbat med knappt nån röst och känt mig allmänt äcklig bland gästerna men men va gör man inte för pengar till London resan. Nu ska jag kurra in mig i en filt och dricka en massa te och kolla på film. i morrn ska det åkas till Stockholm för mysdag med Julia och Ivar. Puss puss 
 
 

Kommentarer
Postat av: MY

WOH

2013-02-26 @ 20:15:40
URL: http://mjylk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0