LONDON!!!!

Hejhej i går kväll slängde jag mig i sängen efter att ha spenderat fyra helt underbara dagar i London med en massa shopping, ätit för mycket mat och druckit för mycekt bärs och rökt för många cigg men framför allt såg vi one direction kommer vara svårt att hitta något som slår det för det var så himla sjukt/underbart/fantastikt bra och hela den dagen är en av dom bästa i mitt liv. Det hela börajde med att när vi kom till O2 arenan så vi skulle gå och köpa kaffe och det låg två fik precis brevid varandra och vid den ena var det kö ända ut på gatan så vi gick in på den andra och det första jag såg när kom in där var Josh Devine!!!! (Bara riktiga 1D Fan kan fatta det stora med att träffa honom) och vi fick ta bild och grejer med honom han gick sedan ut från fiket och drog upp sin luva så att ingen skulle kunna se honom så vi var nog några få som fick träffa honom då!!! och sen det bästa av allt var konserten kan inte ens förklara va bra det var vi va under några minuter bara tio meter i från dom då dom åkte på en grej så dom åkte över hela mitten av arenan det var så sjukt!!!! Jag hade dock ingen bra kamera med mig så jag hoppas jag kan få alla bilder som Sara tog för i hennes kamera ligger den magiska bilden med Josh!!
 
Sen lyckades vi shoppa i nio timmar och utslagna och slut i både armar och ben möte vi upp Eve och Sofie och myste på min nya favvo Pub i London käkade riktiga brittisk mat och drack bärs och små raggade på dom snygga killarna i baren!!!Hela resan var helt underbar och jag vill bara boka nästa resa dit igen snart för det är verkligen ett av världens bästa ställen!!!!


 
 











 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0