You can get addicted to a certain kind of sadness

Det enda rikitigt dåliga med höst är dessa förkyldningar och jag har åkt på en vid en rikigt dålig tidpunkt för i kväll ska jag bli firad hihi vilket kommer bli skit kul och då ska man vara hängig och trött. Jaja kom i alla fall hem i måndags morgon från en underbar helg i London och gick med ett leende på läpparna till skolan efter ett par timmar. I tisdags var det min födelsedag och jag vill tacka ännu en gång till alla som sktev grattis på facebook och för alla fina sms.
sen har veckan gått och jag har blivit sjukare och sjukare och blev tvungen att stanna hemma i går men ska nu dricka en massa koppar té och flera glas citron vatten så ska nog hals bli bra igen



Kommentarer
Postat av: johanna

jevla sniggis! ikväll jevlar :*

2011-10-15 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0