within the light he is my storming heroin

Jag har äntligen lyckats sova 6 på en natt känns inte så bra att man sovit typ 20 timmar på en vecka.
Åkte upp sliten och ynglig till stockholm och jobbade ett par timmar min rygg höll på att döda mig och hela min kropp knött sig bubbel så fort jag tog upp en tallrik. När jag väl tog en paus så satte jag mig i omklädes rummet och ringde upp mamma och brött ihop totalt, satt på golvet och höll tillbaka tårarna.
Fräshade upp mig snabbt och käkade en stor jävla köttbit och en massa pomes. Fick sluta lite tidagre fär att hinna med att åka till Rimbo och fira fina Klara och Sara jag försökte vara social men när man kan knappt kan sitta för att ens rygg är som 90 årings så är det svårt att le.
Bästa på hela kvällen var när jag, Erika, Eve och Carro skulle åka hem har nog inte skrattat så mycket på länge vi skrämde upp varandra om alla rimbo bor. Sedan ringde vi upp sötnosen Sofie och sa åt henne att dra till donken och där slutade i storsätt hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0