Här är scenen, varsågod alla väntar sig något stort så visa hela världen ditt geni

Halloj :) ännu en helg snart slut :( Fredagen blev det två timmar fotografering och sen ett failat matteprov. Fikade med Sofie och sen belv det stallet hela kvällen och sen lite annat skoj :P





Lördag var kämpig upp tidigt för att åka och ha storstädning i stallet, Lite film med Nickis och Lisa på kvällen och en promenad med Svag Vi var jätte trevliga mot varandra jag gick och snackade med Tara i telefonen och han med Älsklings kim i sin telefon. Lite mer film och käkade äcklig pizza till middag.
I
 I dag har jag pluggat och börjat städa lite blev fast vid tvn efter typ fem minuter :P Nu väntar jag på tacos som pappa håller på att laga sen ska jag nog sätta igång musik på högsta volym och dansa för mig själv framför spegeln elr nåt annat kul bara för att slippa plugga och för att ta ut min gläjde xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0