Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå

Haalooj Jag är upp med tuppen och är fullt laddad för en dag i skolan höhö nej men vaknade före alarmet vilket är något av det bästa som kan hända efterasom man känner sig helt utvillad, men jag har hunnit ätit frukost för en gång skulle och till och med skrivit klart sista frågorna på svenskan.

Veckan har vart full propad och jag har slitit håret av mig med en massa plugg jag missade när jag var sjuk och är trött som fan på kvällarna nu men kommer inte dirket få villa i helgen men det kommer bli en av de bästa helgerna på hela vintern för i morrn ska jag se Oskar Linnros och fira Pappa som fyller år och på söndag blir det upp tdigit och åka och ha utsläppet i stallet och fixa med Striken och sen på dan tror jag det kommer fler folk och firar pappa och sen på kvällen åker jag till stockholm på personal middag med jobbet och ser Timbuktu vilket kommer Awesome :) Kommer en massa bilder på Måndag hinner nog inte blogga i helgen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0