A brotherhood of man

Sammanfattning: Idag jul pynt, lång men mysig mediaprouktion, hem käkade, åkte ut till stallet, bussen hem 25 försenad, när den väl kom så såg den inte mig och åkte förbi i panik sprang jag efter och busschafören tvärtstannade precis framför mig så jag sprang rätt in i bussen med huvet före, slog i knäna så jag fick skrubbsår och mina byxor gick sönder :(  Nu sitter jag och kollar på bilder från en gamal art performance av Yoko Ono insperationen hoppar höga höjder i huvet. jag äter även macdonalds paj som jag fick av snälla Lisa :) Imorrn blir det skolan till halv fyra sen ska jag gå ner till granngården och köpa brodar och sen åka ut till stallet sedan har det blivit planer på något kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0