.

Känslan att inte veta hur man ska bete sig ka nog vara det värsta som finns. Jag är rastlös och förvirrad om allt jag har alltid haft en fast punkt hur jag vill att allt ska vara och hur jag själv ska vara vilket betyder att jag gömmer den största delen av mig själv och vissar bara små delar av vad jag känner. Jag skulle nog chocka dom flesta om dom visste om allt jag går och håller gömt i min hjärna och framförallt mitt hjärta. Men på senaste tiden har jag inte orkat hålla min mur uppe längre och jag kommer på mig själv att jag kan berätta saker för männiksor vid så fel tidpunkter som t.ex. på en liten balkong på en klassfest eller ute på en trapp på en middag med ett par glas vin snurrandes i huvudet. jag måste bygga upp muren igen och säkra den hårt för jag klara inte av att förlora mer av mig själv!!! Jag vill bara kom till ett nytt stället och presnterar mig och berätta att så här är jag och så här tycker jag och om det är svårt för dig att förstå det så försvinn på en gång.
 
Och sen är jag jävligt less på att hela tiden bli avbruten när jag vill berätta nåt får knappt berätta hälften av det jag vill ha sagt innan nån alltid helt plöstligt ska berätta nåt som är mycket mer intressant än det jag pratar om tack Lovisa för att du tar en extra titt och kollar till mig i vissa situationer dina starkande ord får mig jämt  att försöka växa till mig och sträcka lite mer på ryggen tack för det!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara Borg

Om du vill prata till punkt är det bara att ringa mig. Framför mig behöver du inte ha någon mur. Och jag tror, att det bästa du kan göra för dig själv, är att skicka den där muren åt helvete.

Det finns människor som kan älska oss för dom vi är.

2013-03-11 @ 06:00:08
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se
Postat av: emma

<3

2013-03-13 @ 12:20:32
Postat av: johanna

<3

2013-03-24 @ 13:43:31
URL: http://johannanorlin.blogg.se
Postat av: lovisa

jag behöver inte säga något du vet vad jag känner

2013-04-11 @ 19:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0