How fickle my heart and how woozy my eyes

En veckas praktik avklarad och det har gått relativt bra har vart med i morgon radio varje morgon och gjort allt möjligt från att vika flyga blad, planerat vårt egna radioprogram åkt till Rimbo och delat ut flygablad och vart flera rundor i norrtälje och delat ut ännu fler flygablad. Igår drog jag mitt slitna jag och en väska fylld med dricka och åkte ut till Vickan och började förkröka för att sedan dra vidare för att fira fina Louise, Eve och Carro som styrde stor 18års fest. mycket dans och skratt och för mkt dricka vidare åkte jag hem. Vaknade upp med en hemska bakfylla och flera minnesluckor och en en smått ångest men jag hoppas att jag hade jäkligt roligt i alla fall. i morgon börjar andra veckan på praktiken och jag skulle göra vad som helst för att gå till skolan i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0