White winter hymnal





Bilder: (http://lifeofjulia.blogg.se)

2012 började som en enda bomb med nåt tråkigt varje dag från en skaddad häst till ett hjärta krossat till en jätte förkylning med feber  till en cancer sjuk farfar så kände jag att allt kunde inte bli sämre så blev denna dag väldigt mysig med en åktur till Stockholm med min lilla kusin Jonta som ville åka till buttricks han hittade en kortlek i A4 storlek och vi käkade en lunch på Donken. Åkte hem och direkt till stallet promenrade min guldgris som har går så gott han kan på sin hovar som värker. ett snabbt ombyte, en god middag så cyklade jag till flygis och möte upp dem finaste vännerna för en massa filmmys och gottegott så känner jag mig glad att somna det som skulle göra allt änu bättre är om Sverige vinner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0