Stopp och Galopp!!

Hej jag överlevde en dödsdömd helg tack vare Söt Gustav och Exfrun Amanda som med sina fina ord som kan förgylla en hel livstid :) Pöss på er.
Fullsmackat schema för veckan, massa skolgöra men går man i en super duper klass så är allt lungan och mycket läxor men va fan inte långt kvar till sportlov får man tänka (hehe va ju precis jullov xD)
Och om vädret vill vara på min sida så kommer det snö så att jag kan rida för fullt men skiten kommer ju bara smälta mer och bli ännu isigare blööööö :( Men har men har man ett gäng underbara brudar i stallet så kommer man på annat göra :)

Nu ska jag käka och packa ridkläder och dra till stallet plus att vi ska ha tisdagsmys så köpt vaniljahjärtan (fanns inga winerbröd:/) till brudarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0