i´m a joker i´m smoker i´m a midnight toker

Tjenare där ute här ligger jag nerbäddad i min säng med en kopp té och lite Marabou och lyssnar på en av tiderns mest vackar smörsång och som gör mig smått irriterad för stunden pågrund av vissa känslor som jag inte borde känna bara för att jag började använda min dumma hjärna och började se hur saker låg till och för att det alltid ska vara nån ivägen :(

jaja nu ska jag sova och gå igenom morgon dagen med ett försökt till att hålla huvudet högt Ha-Ha lycka till, till mig.
God natt hoppas att morgon dagen inte är lika bläää


Kommentarer
Postat av: johanna

på tisdag morgon får du en mycket speciell gåva av mig mihhihhiu..

2011-01-14 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0