Paris Blues

Han tog tag i min handled och drog sina läppar längs med den och kysste lätt på handen,
han drog mig närmare så att våra ansikten var några få centermeter från varandra.
Han kysste mig längs med halsen och viskade les rayons du soleil sont les plus jaloux de votre beauté i mitt öra,
Jag drog mina fingar genom hans tjocka hår och han tittade med sina bruna ögon i mina blåa med lycka i blicken
och kysste mig mer kärleksfullt än han gjort förut.

Jag vaknde upp i solens varma ljus, jag kände lukten av varma
croissanter och skrämmel i köket.
Letade snabbt upp en skjorta från golvet och gick snabbt mot lukten och möte hans barnlika leende,
han tog tag i min midja och kysste mig lätt, värmen från hans barra överkropp fick mitt hjärta att slå bubbelslag.
Han tog upp en bit croissant och bad mig smacka men när jag skulle ta en tugga tryckte han grädde mot min näsa
Han skrattde högt med sitt vackra leende av mitt förvånade ansikte,
jag tog en sked från köksbänken och drog den genom skålen med grädde och skjut det mot honom och träffade honom på halsen,
han brottade ner mig försiktigt på golvet och han tog gräddskålen mot sig och drog grädde över hela mitt ansikte.
Jag hade nog inte skrattat så mycket på en länge, tänk att denna varelse kan rädda ens själ så mycket som han gjort.

Äntligen är mig skrivkramp eller vad man kallar det bort, satt hela natten i går och skrev,
detta kanske inte var det bästa uttdragen direkt men va fan.
Ska väl göra som Victoria har tjatat på mig att skicka detta vidare nånstans och se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: johanna

säger bara fytusan vad duktig du är på att skriva!

2011-02-13 @ 22:29:05
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0