Jag är lucy in the sky jag är högt över molnen.

Hejsan jävlarns va denna vecka har gått fort. Fast den ar varit så där lagom bra allt har varit bra på en bra nivå.
Jag har ridit och pussat på min söthäst, jag har firat alla hjärtans dag och kramat på alla fina vänner. sovit egenom lektionerna, fått skratt attack med Petra pågrund av en rödmössa hon kastade även en kaffel på mig i dag på lunchen, blivit rikigt nöjd med bilderna jag och Amanda tog till Rocka billy vinyl omslaget och hoppas framsidan blir klar på måndag.
Snackat om evigt liv med Hannes påväg hem från skolan, knappt pluggat ett skafft och sovit ovanligt mycket, fått reda på att vårt ny schema och grymt och vi slutar varannan måndag tio i tolv :) Plus att jag har fixat en ny vinyl spelare så nu funkar allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0