Happy to you

Efter en lång vecka så ligger jag äntligen nerbäddad och min kropp är total slut. Veckan har beståt av den värsta måndagen på länge dog i min säng redan vid nio. Tisdagen fyllades med en lång dag av radio inspelning och en massa annat men kunde inte ha slutat på ett bättre sett än att Vicko kom körades i sin bil med sitt nytagna körkort och vi körde rätt ut i vildmarken till vackra roslagsbro för att dricka kaffe och käka chokladbollar hos finaste Humlan men Ztina och Sara. På Torsdagen var också så himla fin och jag lunchade med fina vänner på storatorget och vi mumsade godste mackorna, på kvällen styrde Johanna tacko middag och bjöd på kanske det godaste efterrätten jag någonsin ätit. proppmätt gick jag hem och somande med ett leende på läpparna. Igår åte vi ut och röjde i Vickans lilla stuga och jag dansade mer än jag gjort på länge vilket resulterade i att mitt jobbpass i dag gick så där men jag städade och plockade och kände mig allmänt dukigt när jag satte mig på bussen hem en cykeltur hem och jag sitter nu här. I morgon väntar skolan och då ska jag krama om min saknade Sara och skämas för förra lördagens bravader då dem inte hunnits förklarts än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0