01/01/12

Mitt huvud är tung som sten och jag har glidit runt i en groggy värld hela dagen så är jag ändå så glad efter gårdgen som var så sjukt rolig. Vi käkade tre rätts hemma hos mig med lövbif och klyftis och märta och emma hade med sin en rikigt glassbomb. Hemma hos Maja var det en underbar stäming och jag skattade tils magen gjorde ont tillsmans med Emma på en trappa som vanligt det har blivit lite våran grej.
Tolvslaget var helt underbart och sprg runt och kramade och pussade på en massa fina vänner. och sen dansade vi en lång stund och Julia och jag sjöng högt och livat och var allmänt lyckliga.
Dock blev kvällen små jobbig på slutet då jag sprang på läskigt skakiga benen till Märta och Tommi i tårar och sökte skydd och bara skratta av mig.
Somande som en stock i soffan med Petra och Sara och vakande med en rejäl snurrig värld och kämpade mig till Donken och käkade med några fina vänner. Se har jag bara legat död i soffan och käkat godis och drukigt cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0