.

Efter några timmar dötid med snurrande huvud och mängder med chips så tog jag till slut tag i mitt liv och började städa upp efter gårdagens festligheter. vad som skulle bli 20 tjejer blev 20 tjejer plus ett stort gäng killar. några timmar trängsel, rökande i kylan, några mängder alkohol blivit kallad Lykke Li halva kvällen, skrattat och dansat så att jag har sträkt nån muskel så att jag knappt kan rör högra benet vid halv fyra tiden drog dem sista  så somnade jag utmatad och sliten men ändå nöjd att huset stod kvar.
Nu sitter jag har i små timmarna med en ny förkyldning i myskläder och ska hoppa i säng för att sova några timmar för att sedan dra till jobbet och jobba några timmar.


Kommentarer
Postat av: maja

Såååklart!!!

2012-02-05 @ 17:42:13
URL: http://enmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0