You scumbag you maggot You cheap lousy faggot

Denna blogg passar verkligens är ägare just men men jag försöker så gott det går att hålla kolla på vilken dag det eftersom allt går så himla fort nu det är liksom bara en vecka kvar till Jul (mindfuck) har haft en duper mysig helg i alla. 
 
Efter att ha fått en timmes sömn och kände att min hals hade fått stått ut med för mycket hosta under natten så kunde jag inte ta mig ur sängen och ta mig till skolan så höll mig i sängen och kollade mest på konsigta klipp på katter. Tog sedan tag i livet och ringade upp bästa Vickan så myste hemma hos extra familjen Logård hela kvällen och käka pizza, drack rödtjut, lyssnade på One direction och myste med Rolife.
 
Igår jobbade jag ett par timmar men blev hemskickade så att inte bussarna bestämde sig att sluta gå så att jag blev fast i Stockholm så vid fyra hoppade jag av bussen i Norrtälje. Jag och pappa fixade lyxmiddag med att dra till Donken. Jag gick sedan över till grannen och drack billig öl. som vanligt hamnade man på moset. Efter att par timmar festande somnade med snarkaden Sofia brevid mig. 
 
Denna söndag började med att försöka få liv i sig själv och Sofia. vi drog och hämta upp Swagmastern i Monsterbilen och drog ut i skogen till Ztina för att vinka av henne inför hennes tre veckor i Sydafrika. Sedan kramade jag om mina vänner hejdå och ligger nu nerbäddad och försöker dricka te för min stackars hals som hatar mig just nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

du e fin

2012-12-20 @ 18:02:42
URL: http://johannanorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0