Med ormen runt halsen

Slutade som sagt tidigt idag så blev hem och käka mat, ta en lååång promenad, käka lite mer mat plus winnerbröd.
Sedan tog jag bussen ut till stallet men pågrund av piss vädret och piss underlaget på ridbannan så blev det en kort träning i skritt idag, gick upp till Vickan efter och drack té och snacka om sommar minnen det är bra svårt att hitta nån bättre vän än henne. I alla fall pågrund av allt snack så missade jag sista bussen så fick ringa pappa som lite halvt surt fick komma och hämta mig. Nu ska jag äta mer mat och drick mer té och somna mätt och glad för den fina dagen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

era sötiga sötisar!

2011-03-09 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0