I'll move to Paris, shoot some heroin, and fuck with the stars

Hallojsan precis kommit från stallet och är nu total död. Igår var klassen till Stockholm och gick till riksdagen för att gå på rundtur där, Fick se Maria Wetterstran (slå det) och en massa andra saker, vi käkade lunch vid rosenbad och såg en massa spring runt med skidor i händerna. På väggen hem satt jag och Andreas och snackade en massa musik och hade kul åt Hannes när han sov :)
Idag har jag och Rasmus sprungit runt och spelat in en massa ljudgrejer i studion tilll en grej i morrn men kan inte avslöja vad vi spelade in eftersom en massa från klass får inte veta blööö...
Nu ska jag äta mat magen skrek redan efter att jag hade vart ute och springt och det var vid fyra tiden så tack för mig och God natt.







Några av bilderna är Julias http://lifeofjulia.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Härliga bilder :D

2011-04-02 @ 09:31:53
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0