I love your glasses my Russian Bed

Hellu Jag är trött. Blev inte många timmar sömn i går och förtillfället så är det party party nere i källarn hehe men sånt är livet får sova ut på söndag, jag har sutit framför denna fina appart till dator hela kvällen och läst halvt meningslösa saker som vanligt. Förutom det, så har jag blivit slagen i huvet av min kusin, Var ut en snabbis och träffat en fin vän, tala snabbt med fina Erika Och fått ett Fruktansvärt fint sms från Svagen Det var allt från min intresanta kväll. Nu ska jag kolla på solsidan och försöka somna :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina fina sofia!



lugn med raggandet....... (;

2011-01-08 @ 17:35:44
URL: http://eraajka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0