the blizzard's never seen the desert sands

Hej Jag gillar när det går bra i skolan för i måndags så slutade jag vid elva tid och gick hem och möte mammis sittande på framsidan i solen med en kopp kaffe i handen, det käkades vanilj munkar med Kattis strök runt på tomten och jagade fåglar. Sen åkte jag till stallet, möte Maya och Amanda på bussen ock myste med hästarna och log med alla dem bra flickorna som förgyller ens eftermiddagar, vi panikade till bussen hem med varsin cigg i händerna. Idag började jag klockan ett och då passade jag på att göra klart lite Mulitimedia uppgifter vilket gjorde att jag fick en anledning att baka mormors rulltårta och lyssnade på min älskning genom spotify. Hade i storsätt bara en lektion och vi fick nytt grupparbete på svenskan. Nu ska jag kolla på The big Bang theory och sova som ett litet barn i under mitt täckte med en massa leksaker på överkastet.





Kommentarer
Postat av: My

tack dahlan, vad glad jag blir! :D

2011-04-14 @ 22:02:42
URL: http://strombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0