Our whole universe was in a hot dense state

Jag är officelt utslagen :) Jag har fan gjort mycket denna helg er än jag trodde att jag skulle hinna fredag gick hemskt nog åt för plugg men va skönt jag somnad med en skål med ostbåggar i handen i soffan. i går tjände jag små pengar på att städa övervånigen (Mamsen stolt) Sedan på kvällen tog jag, Rasmus och Emma oss ut till Älmsta och fröken petra bjud på festligheter mycket trevligt, på natten drog jag och Emma hem och vi hamnade i soffan framför solsidan, jag somnade i soffan igen men vaknade upp runt fyra och kastade mig i säng med Emma på en madras på golvet.
I morse tog vi stora steg mot Norrpan och köpte god frulle och Drog upp Nickis och Lisen och bjudsa dem på frallor :)
Resten av dagen har gått åt till Mer plugg, lång spring runda, Stallet med en super fin häst som var snäll trots att det åkte motorcyklar förbi 24/7. Nu väntar jag på att klockan ska bli tio för då börjar en ny säsong av The big bang theory och då ska det käkas övergivna chips :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0