But the battle wages on for toy soldiers

tack gode gud för helg jag höll på att bryta ihop igår orkar inte skolan när hilmlen är så grå men fredagar är alltid för jäkla roliga framför allt förr att i stortsätt hela klassen kommer in nåt flummtillstånd och mest bara tramsar runt och man går hem med ett skratt i munnen hela väggen hem :)
Nu i dag har jag försökt överta det så kallade snö berget på altanen som mer är av isberg men har fått bort hälften ska slänga i mig mat och ta resten sen, känns som att jag kommer vara guld i fleras ögon framför allt i Mathias och Erikas när det är klart och man äntligen kommer kunna sitta där ut :)

Fredags mys på slö resurs :)



Kommentarer
Postat av: Ida

:D

2011-04-02 @ 16:27:55
URL: http://idanorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0