Aldrig haft en guldsked i min mun Aldrig levt i nått som kallas slum

hej jag sprack min ett inlägg om dagen i tre månder :( Men men hann verkligen inte går blev kvar kanska så länge i stallet och sen väntade en hög med läxor så sen på kvällen blev det lite brädda med Svag. Känns som att jag äntligen har fått kontrol på allt nu stallet, läxorna , träning och en massa annat blev kvar i sommarlovs dimman och la allt på hyllan men när saker går åt helvetet så brukar annat lösa sig tragist nog :/ Nu måste jag sova ska upp klockan fem i morgonbitti och åka till stockholm för att pröva dataprogram som är utformade för dysletiker så blir där i några timmar så blir inge skola i morrn dock :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0