låter vissa på dansgolvet leva och vissa dom låter jag dö för vi dansar med vapen.

Halloj denna helg har vart seg, fredagen började med feber i kroppen men envisade med att jag skulle till Hoffmaestro så drog till skolan i all fall, sen drog jag Johanni, Emma, Sara och bärsen till Stockholm och trängdes med alla på grönan men såg typ 30 sekunder av dem sedan så gjorde snubben framför mig nåt jävla hopp rätt in i mig så jag blev knäad rätt i revbennen så Emma drog ut mig i panik och sen kom brorsan och Lisa och hjälpte mig så vi drog hem kanska så dirket.

Igår så låg jag bara i sängen och tyckte synd om mig själv gjorde ont så fort jag reste mig upp så blev att titta på film hela dagen och ta det lungt.
I dag är det väl bättre men känns som att man har en rejäl träningsvärk i magen  men men är väl bättre i morrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0