På tisdag ska jag flytta ut ur mig själv.

Tjabba tjena hallå:) blöö vad jag är trött, blev halvt uppväkt av min kära vän Kim som undrade om jag ville ha kinamat, så jag tog min trasika skit cykel och cyklade till andra sidan stan och fick kall kinamat x) kom hem vid typ tre och vaknade sedan i panik av att jag skulle träffa Emma vid tolv och klockan var redan halv tolv så sprang till busstation och möte henne och sedan gick vi på stan och fikade :)

Nu i kväll var jag och min familj plus Lisa och käkade kinamat igen fast varm denna gång :P Sedan har jag och Vickan vart på festligheter men blev tyvär inget sent för jag ska upp tidigt i morrn så min snella mor kom och hämta mig hon kan vara bra ibland hon :)

Kommentarer
Postat av: Vickan

hahaha såå snygga XD börjar du bli bättre? jag tror du smittade mig när vi var på festligheterna ;)

2010-09-07 @ 18:45:05
URL: http://hastshopen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0