Deghäälg

Halloj :) Sitter och dricker té och äter flingor gööttt :) Helgen har haft lugn, sliten efter förra helgen plus en seg skol vecka så hoppa jag i säng tidigt i fredags hade vart ute och fotat i tre timmar innan sprang runt på gatorna i området fotograferad från marken så kröp omkring och fick syn på två tanter som tittade ut från ett fönster och skrattade gott åt mig :P igår åkte jag och mammi ut till stallet och jag longerad strike som aldrig har haft så fina bakben i traven när jag longerat :) på kvällen blev allt rörigt och jag gick och la mig skit arg. men vaknade med leende på läpparna av mammas skratt, satt mig och pluggade några timmar och sen åkte familjen plus Lisa till Anderlidarna för att fira lilla Jonta som fyller 11 bast på tisdag när vi kom hem så gjorde mamma och pappa hembakta pizzor vilket var mycket gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0