Man är tillbaka på mammas gata Bland fotbollsmålen ungdomsgården Ungdomsåren det är då det slår en

Jag vill göra om hela den här helgen. Igår natt kom jag hem sent och var sliten i hela kroppen men jag hade ett sånt lyckorus jag vet inte om det egentligen var kylan eller lyckan som fick mig att skaka i hela kroppen när jag stod och väntade på taxi vid busstationen. Oskar Linnros var bästa på länge jag och Johanna sjung för fulla muggar och jag njuta under hela spelningen.
Gårdagen var underbar, åt godmiddag och fick stå en meter från en av mina hjältar Timbuktu han sjöng ett par låtar och sen skrek jag halsen när Supreme kom ut och dem sjung Mammas gata och jag kände att mitt livs pussel var lagt.
Med smärta i fötterna tog jag mig till tunnelbannan och åkte hem till Norrtan men var lat nog så tog en taxi hem från busstationen :P
Nu sitter jag och jobbar med lite frågor i Samhällskunskap och sen ska jag sova blev inte många timmar sömn denna helg :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0